Apisto.pl Strona Główna Apisto.pl
Forum miłośników pielęgniczek

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: K-Pon
Wto Gru 20, 2011 9:10 pm
[240]Black Water
Autor Wiadomość
Qrak 

Dołączył: 05 Maj 2005
Posty: 574
Skąd: Bytom
Wysłany: Sob Gru 08, 2007 8:04 pm   [240]Black Water

Pojemność:
- 240 litrów
- 120x40x50cm
Osprzęt
- filtr Fluval 304
- grzalka FluvalTronic 300W
- Oświetlenie standardowe w pokrywie 2x36W
Parametrów nie mierze (RO)
Obsada
-Apistogramma nijsseni 2+0
-Pelvicachromis taeniatus 1+2+5 podrostków (1-2 cm)
Podłoże
- Piasek budowlany
Rośliny
Rzęsa wodna
Salwinia pływająca
Wystrój
-4 korzenie oraz niezliczona ilość liści i kokosów
PS. Wystrój robiony " na ślepo" woda byla wtedy tak ciemna, że pościągnięciu pokrywy nie było widać nic ;) (teraz z resztą nie jest lepiej)

 
 
     
megalomaniacc 


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 514
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Gru 08, 2007 8:14 pm   

NIezle sam planuje podobne ale dal bym wiecej korzeni i gałezi
_________________

 
     
Jaś 
Banda Syfiarzy;-)


Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 357
Skąd: Mikołów
Wysłany: Sob Gru 08, 2007 8:48 pm   

megalomaniacc słusznie prawi..więcej korzeni,gałęzi i bedzie git..zamysl swietny moim zdaniem. pozdrawiam
_________________
Viva la SA
 
 
     
Artazy 


Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 350
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: Sob Gru 08, 2007 11:12 pm   

Nie będę chyba oryginalny, ale potwierdzę słowa przedmówców - troszkę pustawo, a korzonki maławe...
_________________
Pozdrawiam Artur
Moje 96l


Ostatnio zmieniony przez Artazy Sob Gru 08, 2007 11:42 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
megalomaniacc 


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 514
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Gru 08, 2007 11:31 pm   

Ja bym tam jescze jakies kasoczowate wrzucil dla wypelnienia zbiornika w innych poziomach i cos na gore jakies pstrazenice
_________________

 
     
Qrak 

Dołączył: 05 Maj 2005
Posty: 574
Skąd: Bytom
Wysłany: Wto Sie 17, 2010 4:21 pm   

Witam po dłuższej przerwie, mała aktualizacja;
doszedł jeden korzeń, czarne tło i troszke mchu ;)

obsada: 4 neony czerwone.

 
 
     
Pysia 

Dołączyła: 30 Wrz 2009
Posty: 1077
Skąd: Sarnów
Wysłany: Wto Sie 17, 2010 8:29 pm   

Chyba masz prerybienie ;)
Żart
Baniak fajny, ale kompletnie bez życia... Planujesz coś aby go ożywić?
_________________
200l A. baenschi 1+3 i szukające domów smarkactwo
54l A. agassiza Flamenco
54l krewetkarium CR i Blue pearl
30l bojownik
133l sterylny z miszungiem
 
 
     
RafaHell 


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 42
Wysłany: Wto Sie 17, 2010 9:20 pm   

akwa wygląda imho dość "surowo" co na plus, tylko te 4 neony to jakieś nieporozumienie bo ani to stado a i w takiej liczbie w tym litrażu to się chyba w chowanego bawią.
_________________
112 l
Apistogramma Cacatuoides

http://www.apisto.pl/fa/viewtopic.php?t=7828
 
     
Qrak 

Dołączył: 05 Maj 2005
Posty: 574
Skąd: Bytom
Wysłany: Wto Sie 17, 2010 9:46 pm   

Taa, planuję ożywić, ale mam podejrzenia, że te 4 neonki są nosicielami jakichś pasożytów skrzelowych (obserwacje na 2 samicach a. nijsseni; pozostałe 3, 6 neonów i jeszcze wcześniej 4 kakadu zniknęły bez śladu :/).
 
 
     
RafaHell 


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 42
Wysłany: Wto Sie 17, 2010 10:57 pm   

no to lipa i pozostaje chyba czekać, kwarantanne robiłeś? może jak masz możliwość odłów je do innej bańki na obserwację
_________________
112 l
Apistogramma Cacatuoides

http://www.apisto.pl/fa/viewtopic.php?t=7828
 
     
Pysia 

Dołączyła: 30 Wrz 2009
Posty: 1077
Skąd: Sarnów
Wysłany: Śro Sie 18, 2010 9:47 am   

Dokładnie. Odłów do innej bańki i przeprowadź kuracje. A tą pozostaw przez miesiac pustą.
Ewentualnie eutanazja....
_________________
200l A. baenschi 1+3 i szukające domów smarkactwo
54l A. agassiza Flamenco
54l krewetkarium CR i Blue pearl
30l bojownik
133l sterylny z miszungiem
 
 
     
Qrak 

Dołączył: 05 Maj 2005
Posty: 574
Skąd: Bytom
Wysłany: Śro Sie 18, 2010 1:19 pm   

Nie mam za bardzo gdzie ich odłowić, po za tym neony nie mają żadnych objawów, a w obecnym kształcie akwarium mi się podoba. Poczekam aż neony padną ze starości i zacznę działać :wink:
 
 
     
lukasabat 

Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 58
Skąd: Domostawa
Wysłany: Śro Sie 18, 2010 1:57 pm   

Qrak napisał/a:
Poczekam aż neony padną ze starości i zacznę działać

Czasem takie czekanie ciągnie się bardzo długo.. sam coś o tym wiem..
_________________
Forum Akwarystyczne
 
 
     
Qrak 

Dołączył: 05 Maj 2005
Posty: 574
Skąd: Bytom
Wysłany: Nie Sty 30, 2011 3:07 pm   


 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10